کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با یک برنامه همه دستگاه‌های خود را بهینه‌سازی کنید

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از کاربران شکایت می‌کنند که دستگاه‌های مختلفشان از رایانه گرفته تا گوشی و تبلت، پر از فایل‌های اضافی و اشکالاتی شده که معلوم است آن‌قدر جدی نیستند، اما در عین حال کار کردن با دستگاه را طاقت‌فرسا کرده‌اند. اگر شما هم از این دسته کاربران هستند، باید بدانید که این مشکلات تنها در دستگاه‌های شما وجود ندارد. برای همین هم بسیاری از برنامه‌نویسان تلاش می‌کنند تا حل این مشکلات را تا آن‌جا که بشود ساده کنند.

رایانه‌ها نه تنها خریدشان چند صد دلار خرج روی دست انسان می‌گذارد، بلکه تعمیرشان هم بسیار گران است. اگرچه اکثر قطعات سخت‌افزاری رایانه را می‌توان تعمیر کرد، اما راه بهتر این است که از رایانه خود مراقبت کنید، به علاوه این‌که از فایل‌های خود مرتباً بک‌آپ بگیرید. مشکل این‌جاست که بسیاری از کاربران نمی‌دانند این کارها را از کجا باید شروع کنند. مثلاً چه زمانی باید از فایل‌هایشان بک‌آپ بگیرند، چگونه باید فایل‌های اضافی رایانه را پاک کنند، چگونه عملکرد حافظه رم و بخش‌های دیگر سیستم را بهبود ببخشند و...

برنامه Reme MORE ابزاری بسیار عالی برای افرادی است که در حد خیلی تخصصی با دنیای رایانه‌ها سر و کار ندارند، اما در عین حال نمی‌خواهند هرچند وقت یک بار هزینه زیادی برای تعمیر رایانه‌شان بدهند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها با یک کلیک مشکلات رایج رایانه‌شان را برطرف کنند. بهتر از این هم می‌شود؟

نکته بهتر این‌که برنامه‌ای که امروز برای شما آماده کرده‌ایم فقط منحصر به ویندوز و مک نیست. سازندگان آن همین برنامه را برای iOS و اندروید هم منتشر کرده‌اند. ضمن این‌که همه این برنامه‌ها از طریق امکانی به نام «کنترل ابری» با هم در ارتباط هستند و کاربران می‌توانند از طریق یک رابط کاربری مبتنی بر وب همه دستگاه‌های خود را کنترل کنند.

درباره دلیل نام‌گذاری MORE هم زیاد می‌توان حرف زد. علاوه بر این‌که این کلمه در واقع چینش متفاوتی از حروف Remo است، هر حرف آن مخفف یک کلمه هم هست: M مخفف مدیریت، O مخفف بهینه‌سازی، R مخفف بازیابی و E مخفف بهبود بخشیدن. این چهار کلمه خلاصه آن چیزی است که برنامه می‌تواند برای شما انجام دهد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ برنامه ویندوزی که آن را امتحان کردیم کاملاً بی‌نقص کار کرد. به محض آن‌که برنامه را اجرا می‌کنید با رابط کاربری شگفت‌انگیز و سبک ویندوز 8 آن مواجه می‌شوید که با صفحه‌های لمسی هم به خوبی کار می‌کند. برنامه به طور خودکار شروع به اسکن دستگاه شما می‌کند و جاهایی را که نیاز به تعمیر و یا توجه فوری شما را داشته باشد به شما پیدا می‌کند. همه کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که تکیه بدهید و بگذارید برنامه کارش را انجام بدهد.

 

بعد از آن‌که دستگاه شما اسکن می‌شود، برنامه به شما خلاصه‌ای ارائه می‌دهد از آن‌چه باید تعمیر شود. بسته به وضعیت دستگاهتان ممکن است از سه‌چهار اشکال تا بیش از ده اشکال پیدا شود، از جمله اشکال در رجیستری، فایل‌های زائد، اشکال در پسوند فایل‌ها، فایل‌های زباله، مسائل اینترنتی و... از این‌جا به بعد به عهده کاربر است که تصمیم بگیرد با این اشکالات چه کار بکند. کاربران تازه‌کار می‌توانند دکمه «بیش‌تر انجام بده» Do More را بزنند تا برنامه خود به خود مشکلات دستگاهشان را برطرف کند.

 

ممکن است مدتی طول بکشد تا برنامه همه اشکالات و هشدارها را برطرف کند. در صورت تمایل می‌توانید از این روند عبور skip کنید.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ کاربران حرفه‌ای‌تر علاوه بر این‌که می‌توانند هر اشکال یا هشدار را جداگانه کنترل کنند، با جستجو در منوهای برنامه این امکان را دارند تا از ویژگی‌های بیش‌تر برنامه هم استفاده کنند. به عنوان مثال، منوی بهینه‌سازی Optimize به کاربر اجازه می‌دهد تا از ابزارهای اضافه‌تر برنامه نظیر پاک‌سازی حریم خصوصی، پاک‌سازی رجیستری، حذف کردن تکراری‌ها و غیره بهره ببرند.

 

ابزاری برای یکپارچه‌سازی Defrag رجیستری هم وجود دارد که بلافاصله پس از اجرا رجیستری ویندوز را اصلاح می‌کند. همچنین می‌توانید گزینه‌های دیگر در منوهای مدیریت، بازیابی و بهبود را هم بررسی کنید تا خودتان ببینید MORE چه کارهایی می‌تواند برایتان انجام بدهد.

 

اگر بخشی از رایانه، چه سخت‌افزار و چه نرم‌افزار، نیاز به توجه خاص شما داشته باشد، برنامه به شما پیام‌ها و هشدارهای فوری می‌دهد. به عنوان مثال، هنگام امتحان برنامه، دائماً به من هشدار می‌داد که هارد درایو دستگاهم دارد از آستانه دمای مجاز خود عبور می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ همان‌طور که گفتیم برنامه برای پلتفرم‌های دیگر هم عرضه شده است، از جمله iOS و اندروید. نسخه ویندوز فون هم به زودی عرضه خواهد شد. برنامه موبایلی هم دقیقاً مثل نسخه رایانه‌ای کار می‌کند و می‌تواند بخش‌های مختلف گوشی یا تبلت شما را بهینه‌سازی کند.

   

علاوه بر آن‌چه گفتیم، با طی یک روند ساده برای ثبت‌نام، برنامه به شما اجازه می‌دهد تا نسخه موبایلی یا رایانه‌ای برنامه را روی دستگاه‌های مختلف خود نصب کنید و هر دو را با یک رابط کاربری ساده مدیریت کنید. این رابط به شما همه دستگاه‌هایتان را نشان می‌دهد و می‌توانید همه را با هم همگام‌سازی کنید. همچنین می‌توانید دستگاه‌های بیش‌تر را هم اضافه کنید تا بتوانید آن‌ها را هم از راه دور کنترل کنید.

در این رابط کاربری، کلیک روی دستگاه‌های موجود اطلاعات آن‌ها را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید از ویژگی‌های برنامه از راه دور هم استفاده کنید.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ خلاصه این‌که برنامه Remo MORE ابزاری فوق‌العاده کامل برای رایانه و دستگاه‌های همراه شماست که به شما امکان می‌دهد تا چند پلتفرم مختلف را با یک رابط کاربری واحد در فضای وب، کنترل و مدیریت کنید. شاید مهم‌ترین نکته این‌که این برنامه روی همه پلتفرم‌ها کاملاً رایگان است.

دانلود نرم‌افزار Remo MORE نسخه ویندوز با حجم 27 مگابایت

دانلود نرم‌افزار Remo MORE نسخه مک با حجم 19.7 مگابایت

دانلود نرم‌افزار Remo MORE نسخه iOS با حجم 2.8 مگابایت (لینک غیرمستقیم)

دانلود نرم‌افزار Remo MORE نسخه اندروید
با حجم 6.3 مگابایت
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20772 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/03/03 تعداد مشاهده: 1856
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

lilhk 1393/03/03 23:53
این برنامه بسیار خوب و جامع است ولی تعدادی از فعالیتهای ویندوز را متوقف میکنه و اگه پسورد و یا سایتی را در مرورگرهاتون ذخیره کرده باشید ، آنها را نیست و نابود میکنه . بنظر بنده ، همه گزینه های این نرم افزار را اجرا نکنید و قبل از نصب از تمام فعالیتهاتون در وب و ویندوز بکاپ بگیرید .